Narodowa Loteria Paragonowa nagrodzona w konkursie Golden Arrow

Narodowa Loteria Paragonowa nagrodzona w konkursie Golden Arrow

Narodowa Loteria Paragonowa nagrodzona w konkursie Golden Arrow

Zdjęcie przedstawia galę konkursu Golden Arrow 22 czerwca 2017r. Twórcy Loterii Paragonowej obierają nagrodę.
  • Narodowa Loteria Paragonowa okazała się najlepszą kampanią zintegrowaną 2017 r.
     
  • Kampania Ministerstwa Finansów została wyróżniona w dwóch kategoriach: „Promocja sprzedaży B2C" i „Kampania zintegrowana B2C".
     
  • W kategorii „Digital marketing – innowacja internetowa" loteria otrzymała nagrodę główną za aplikację do sczytywania paragonów.

W konkursie nagrodzono autorów najlepszych projektów kreatywnych i przedsięwzięć marketingowych. Podstawowym kryterium oceny była efektywność i innowacyjność zastosowanych w kampanii narzędzi komunikacji marketingowych. Oceniano także sposób opracowania strategii kampanii reklamowej i świeżość podejścia do jej poszczególnych elementów. W tym roku przyznano 10 statuetek i 24 wyróżnienia. W sumie nominowano blisko 90 projektów.


Narodowa Loteria Paragonowa została nagrodzona w kategorii „Digital marketing – innowacja internetowa" za aplikację mobilną do sczytywania paragonów. Kampania edukacyjna Ministerstwa Finansów otrzymała także dwa wyróżnienia w kategoriach: „Promocja sprzedaży B2C" i „Kampania zintegrowana B2C".

O loterii

Narodowa Loteria Paragonowa to kampania edukacyjna Ministerstwa Finansów, która rozpoczęła się 1 października 2015 r. Możliwość rejestrowania paragonów zakończyła się 31 marca br., natomiast w maju odbyło się wręczenie ostatnich nagród – Opla Astry i Opla Insignii. Akcja miała uświadomić Polakom, jak ważną rolę pełnią w uczciwym obrocie gospodarczym oraz pokazać, że branie paragonu to wspieranie uczciwych przedsiębiorców i uczciwej konkurencji między nimi. A w rezultacie – że to właśnie pamiętanie o paragonie na zakupach, w restauracji, u fryzjera czy u mechanika przynosi korzyści nie tylko konsumentom, ale poprawia funkcjonowanie kraju. Polacy z entuzjazmem przyjęli kampanię. W całym okresie jej trwania zarejestrowali ponad 137 mln zgłoszeń, z czego blisko 17 mln w pierwszym miesiącu akcji. To czyni ją największą loterią przeprowadzaną w Polsce pod względem liczby zgłoszeń. Świadczy o tym również pierwsze miejsce Narodowej Loterii Paragonowej w kategorii „Tematy, o których się mówiło" według raportu Google dot. najpopularniejszych haseł wpisywanych przez Polaków w wyszukiwarce w 2015 r.


Konkurs marketingu bezpośredniego Golden Arrow (link otwiera nowe okno w innym serwisie) jest organizowany od 2006 r. Jury ocenia największe oraz najlepiej przeprowadzone kampanie. Konkurs promuje efektywność i innowacyjność narzędzi w komunikacji marketingowej.
 

Rejestr zmian