«Powrót

Deklaracja dostępności architektonicznej Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdyni

Deklaracja dostępności architektonicznej Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdyni

Deklaracja dostępności architektonicznej Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdyni

Informacja o dostępności architektonicznej dla osób niepełnosprawnych ruchowo:

Adres budynku: Drugi Urząd Skarbowy w Gdyni, ul. Hutnicza 25, 81-061 Gdynia
Siedziba  Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdyni umiejscowiona jest prostopadle do dwukierunkowej ulicy Hutniczej, obiekt znajduje się poza miastem, w sąsiedztwie hurtowni.
Położenie obiektu w układzie komunikacyjnym miasta oraz usytuowanie pod względem odległości od najbliższych przystanków jest następujące:

  • od dworca PKP ok. 1100 m (możliwość dojazdu SKM relacja Wejherowo- Gdańsk Śródmieście oraz przewozami regionalnymi relacji: Malbork-Gdynia Chylonia, Hel-Gdynia Główna, Słupsk-Tczew;
  • od przystanku komunikacji miejskiej- przystanek autobusowy ok. 200 m (możliwość dojazdu autobusami komunikacji miejskiej nr 163 oraz R).

Na terenie obiektu, tuż za bramą wjazdową od strony ul. Hutniczej znajduje się parking na 38 pojazdów dla pracowników oraz klientów, w tym wyznaczone zostały dwa miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnościami, natomiast od strony zaplecza budynku znajduje się parking dla pracowników.

Budynek posiada od strony wschodniej wejście główne dla pracowników i klientów urzędu oraz dwa wyjścia ewakuacyjne przeznaczone dla pracowników i klientów urzędu do opuszczenia budynku w momencie zagrożenia.
Wejście do budynku wyposażone jest w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Urząd posiada pętlę indukcyjną, szkło powiększające oraz ramkę do podpisu dla osób słabowidzących. W Urzędzie istnieje możliwość skorzystania z usługi tłumaczenia na język migowy (PJM lub SJM) w czasie rzeczywistym za pomocą komunikatora internetowego.

W budynku znajduje się winda (wejście bezpośrednio z Sali Obsługi Klienta).
Obsługa osób z niepełnosprawnościami odbywa się na Sali Obsługi Klienta na parterze budynku w wyznaczonym miejscu przez pracownika urzędu właściwego do załatwienia sprawy (chęć skorzystania z usługi należy zgłosić pracownikowi obsługującemu na Sali Obsługi Klienta – stanowisko „Kancelaria Ogólna").

Toaleta dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, znajduje się na parterze budynku tuż obok Sali Obsługi Klienta.

Pliki do pobrania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 22.07.2020 Data publikacji: 22.07.2020 13:20 Data ostatniej modyfikacji: 20.11.2023 12:04
Autor: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku Osoba publikująca: Wioleta Działdowska Osoba modyfikująca: Wioleta Działdowska
Rejestr zmian