- Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
- W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie przez 3 dni w tygodniu.
Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.
Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.
Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
Kontakt telefoniczny do urzędu skarbowego:
PIT –– nr telefonu 58 32 12 541, 58 32 12 537, 58 32 12 538, 58 32 12 535
VAT – nr telefonu 58 32 12 565, 58 32 12 566
CIT – nr telefonu 58 32 12 532, 58 32 12 534
podatek akcyzowy –– nr telefonu 58 32 12 543, 58 32 12 546
spadki/darowizny – nr telefonu 58 32 12 482
rejestracja podatników – nr telefonu 58 32 12 425, 58 32 12 430
egzekucja administracyjna – nr telefonu 58 32 12 513, 58 32 12 520
rachunkowość podatkowa - – nr telefonu 58 32 12 341, 58 32 12 336
komórka wierzycielska – nr telefonu 58 32 12 350, 58 32 12 351
Adres e-mail urzędu skarbowego: 1us.gdansk@mf.gov.pl
Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl
Wizyta w urzędzie
W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi,
możliwa jest wizyta w urzędzie skarbowym przez 3 dni w tygodniu:
- Poniedziałek od 12:00 do 18:00
- Środa od 9:00 do 15:00
- Piątek od 9:00 do 13:00
W pozostałe dni obsługa Klienta odbywa się w jednostkach KAS poprzez e-Usługi, e-PUAP i telefonicznie.
Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności