W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta
- Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
- W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie.
Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.
Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.
Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
Kontakt telefoniczny do urzędu skarbowego
VAT – nr telefonu: 587727695
CIT – nr telefonu: 587727687
rejestracja podatników – nr telefonu: 587727525 (lub końcówka 697)
zaświadczenia o niezaleganiu – nr telefonu: 587727510
egzekucja administracyjna – nr telefonu: 587727647 (lub końcówka 648, 646)
rachunkowość podatkowa – nr telefonu: 587727522
komórka wierzycielska – nr telefonu: 587727670 (lub końcówka 650, 507, 640)
Adres e-mail urzędu skarbowego: pomorski.us.gdansk@mf.gov.pl
Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl
Wizyta w urzędzie
W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, od 14 września 2020 r. możliwa jest wizyta w urzędzie skarbowym przez 5 dni w tygodniu:
- Poniedziałek godz. 8.00-18.00
- Wtorek – Piątek: godz. 8.00 -15.00
Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności