«Powrót

Uruchomienie obsługi bezpośredniej

Uruchomienie obsługi bezpośredniej

Uruchomienie obsługi bezpośredniej

 W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta

  • Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
  • W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie.

Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta

Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.

Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.

Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
 

Kontakt telefoniczny do urzędu skarbowego:

PIT – nr telefonu   52 3965400
VAT – nr telefonu 52 3965478
CIT – nr telefonu   52 3965476
podatek akcyzowy – nr telefonu  52 3965413
spadki/darowizny – nr telefonu  52 3965468
rejestracja podatników – nr telefonu 52 3965463
egzekucja administracyjna – nr telefonu 52 3965409
rachunkowość podatkowa i komórka wierzycielska – nr telefonu 52 3965453

Adres e-mail urzędu skarbowego: us.chojnice@mf.gov.pl


Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl


Wizyta w urzędzie

W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, od 14 września 2020 r. możliwa jest wizyta w urzędzie skarbowym przez 5 dni w tygodniu:

  •     Poniedziałek godz. 8.00-18.00
  •     Wtorek – Piątek: godz. 8.00 -15.00

 Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności.