- W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta.
- Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
- W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy w okresie od 2 listopada do 16 listopada br. możliwość wizyty w urzędzie 3 dni w tygodniu.
Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.
Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.
Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
Kontakt telefoniczny do urzędu skarbowego:
PIT – nr telefonu 55/64-13-746 lub 741
VAT – nr telefonu 55/64-13-715 lub 741
CIT – nr telefonu 55/64-13-726
podatek akcyzowy – nr telefonu 55/64-13-783
spadki/darowizny – nr telefonu 55/64-13-783
rejestracja podatników – nr telefonu 55/64-13-744 lub 718
egzekucja administracyjna – nr telefonu 55/64-13-754 lub 712
rachunkowość podatkowa – nr telefonu 55/64-13-722 lub 762
komórka wierzycielska – nr telefonu 55/64-13-738
Adres e-mail urzędu skarbowego: us.kwidzyn@mf.gov.pl
Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl
Wizyta w urzędzie
W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, możliwa jest wizyta w urzędzie skarbowym przez 3 dni w tygodniu:
- poniedziałek od 12.00 do 18.00
- środa od 9.00 do 15.00
- piątek od 9.00 do 13.00
Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności.