- 5 października obchodziliśmy po raz pierwszy święto pozytywnych doświadczeń klientów
- Podziękowania pracownikom za najwyższy poziom jakości obsługi klienta i wręczenie symbolicznego Certyfikatu
- Certyfikat jakości obsługi klienta dla pracowników Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku
Pomorska Krajowa Administracja Skarbowa dołączyła do grona firm obchodzących CX Day. CX to Customer Experience – budowanie pozytywnych doświadczeń klientów. Z tej okazji za pomocą ankiety przeprowadzonej wśród pracowników komórek Sali Obsługi Klienta (SOB) wyłoniliśmy po jednym pracowniku w każdym urzędzie, który Waszym zdaniem wykazuje się najwyższym poziomem jakości obsługi klienta. Najlepsi pracownicy zostali uhonorowani przez kadrę kierowniczą symbolicznym Certyfikatem Jakości, który jest ważny do końca 2021 roku.
Z kolei najwyższe wyniki satysfakcji klientów po wizycie w urzędzie skarbowym na podstawie przeprowadzonych ankiet uzyskał Trzeci Urząd Skarbowy w Gdańsku, który został uhonorowany symbolicznym Certyfikatem Jakości. Dziękujemy wyróżnionym Pracownikom wykonującym zadania na Sali Obsługi Klienta za zaangażowanie, proklienckie podejście i dobrą współpracę.
Wyróżnienia świadczą o tym, że Klient jest zawsze w centrum Waszej uwagi. Serdecznie gratulujemy.