«Powrót

CX Day – święto jakości obsługi klienta w pomorskiej KAS

CX Day – święto jakości obsługi klienta w pomorskiej KAS

CX Day – święto jakości obsługi klienta w pomorskiej KAS

Kolaż zdjęć z urzędów skarbowych województwa pomorskiego. Gratulacje naczelników urzędów poszczególnym pracownikom.
  • 5 października obchodziliśmy po raz pierwszy święto pozytywnych doświadczeń klientów
  • Podziękowania pracownikom za najwyższy poziom jakości obsługi klienta i wręczenie symbolicznego Certyfikatu
  • Certyfikat jakości obsługi klienta dla pracowników Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku

Pomorska Krajowa Administracja Skarbowa dołączyła do grona firm obchodzących CX Day. CX to Customer Experience – budowanie pozytywnych doświadczeń klientów. Z tej okazji za pomocą ankiety przeprowadzonej wśród pracowników komórek Sali Obsługi Klienta (SOB) wyłoniliśmy po jednym pracowniku w każdym urzędzie, który Waszym  zdaniem wykazuje się najwyższym poziomem jakości obsługi klienta. Najlepsi pracownicy zostali uhonorowani przez kadrę kierowniczą symbolicznym Certyfikatem Jakości, który jest ważny do końca 2021 roku.
 

Z kolei najwyższe wyniki satysfakcji klientów po wizycie w urzędzie skarbowym na podstawie przeprowadzonych ankiet uzyskał Trzeci Urząd Skarbowy w Gdańsku, który został uhonorowany symbolicznym Certyfikatem Jakości. Dziękujemy wyróżnionym Pracownikom wykonującym zadania na Sali Obsługi Klienta za zaangażowanie, proklienckie podejście i dobrą współpracę.

Wyróżnienia świadczą o tym, że Klient jest zawsze w centrum Waszej uwagi. Serdecznie gratulujemy.