• Przejdź do sekcji Stopka
  • Wersja kontrastowa
  • Przejdź do treści
  • Mapa strony
  • Przejdź do informacji o dostępności
    • Przełączanie czcionki na mały rozmiar
    • Przełączanie czcionki na średni rozmiar
    • Przełączanie czcionki na duży rozmiar
  • Przejdź do listy Elektroniczych Skrzynek Podawczych (Odnośnik otworzy się w nowym oknie)
  • Przejdź do kanału Krajowej Administracji Skarbowej w serwisie YouTube (Odnośnik otworzy się w nowym oknie)
  • Profil pomorskiej Krajowej Administracji Skarbowej na Platformie X (Odnośnik otworzy się w nowym oknie)
  • Przejdź do listy kanałów RSS
  • Przejdź do strony głównej Serwisu Służby Cywilnej (odnośnik otworzy się w nowym oknie)
  • Przejdź do strony głównej serwisu bip.gov.pl (Odnośnik otworzy się w nowym oknie)
Logo Krajowej Administracji Skarbowej Logo Krajowej Administracji Skarbowej

Urząd Skarbowy w Malborku

Logo Biuletynu Informacji Publicznej Logo Biuletynu Informacji Publicznej Zarezerwuj wizytę w urzędzie skarbowym
  • Izba Administracji Skarbowej
  • Urzędy skarbowe
    • Drugi Urząd Skarbowy w Gdańsku
    • Drugi Urząd Skarbowy w Gdyni
    • Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdańsku
    • Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdyni
    • Pomorski Urząd Skarbowy w Gdańsku
    • Trzeci Urząd Skarbowy w Gdańsku
    • Urząd Skarbowy w Bytowie
    • Urząd Skarbowy w Chojnicach
    • Urząd Skarbowy w Człuchowie
    • Urząd Skarbowy w Kartuzach
    • Urząd Skarbowy w Kościerzynie
    • Urząd Skarbowy w Kwidzynie
    • Urząd Skarbowy w Lęborku
    • Urząd Skarbowy w Malborku
    • Urząd Skarbowy w Pruszczu Gdańskim
    • Urząd Skarbowy w Pucku
    • Urząd Skarbowy w Słupsku
    • Urząd Skarbowy w Sopocie
    • Urząd Skarbowy w Starogardzie Gdańskim
    • Urząd Skarbowy w Tczewie
    • Urząd Skarbowy w Wejherowie
  • Urząd Celno-Skarbowy
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Komunikaty
    • Osiągnięcia
    • Środy z KSeF
  • Organizacja
    • Kierownictwo
    • Regulamin organizacyjny
    • Majątek i struktura własnościowa
    • Numery rachunków bankowych
    • Status prawny
    • Zasady etyki
    • Rejestry i archiwa
    • Zasięg terytorialny
    • Ochrona Danych Osobowych
  • Działalność
    • Zadania i funkcje KAS
    • e-Administracja
    • e-Urząd Skarbowy
    • e-Deklaracje
    • Portal Podatkowy
    • Działalność informacyjno-promocyjna
    • Przedmiot działalności, kompetencje
    • Kontrola zarządcza
    • Kontrole
    • Kontrole prowadzone przez IAS
    • Pomoc publiczna
  • Załatwianie spraw
    • Jak załatwić sprawę w urzędzie
    • Umów wizytę w urzędzie skarbowym
    • Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
    • Rejestracja podatników
    • Kaucja gwarancyjna
    • Kontrola podatkowa
    • Egzekucja podatkowa
    • Sprawy karne skarbowe
    • Mandaty
    • Stan spraw
    • Pliki do pobrania
    • Dostępność
    • Informacje dla osób niesłyszących w języku migowym
    • Deklaracja dostępności
    • Zasady udostępniania informacji publicznej
    • Zgłoś nieprawidłowość
  • Informacje podatkowe i celne
    • PIT
    • CIT
    • VAT
    • Akcyza
    • Inne podatki
    • Cło
    • Lista biegłych skarbowych
    • Odsetki za zwłokę
    • Wnioski egzekucyjne/tytuły wykonawcze
    • Wiążąca informacja taryfowa
    • Wiążąca informacja akcyzowa
    • Wiążąca informacja stawkowa
    • Wiążąca informacja o pochodzeniu towarów
    • Centra kompetencyjne
    • Orzecznictwo NSA
    • Interpretacje indywidualne i ogólne (SIP)
    • Objaśnienia podatkowe
  • Ogłoszenia
    • Zamówienia publiczne
    • Nabór
    • Zbędne lub zużyte środki trwałe
    • Szkolenia dla podatników
    • Inne
    • Obwieszczenia o licytacji
  • Kontakt
    • Dane teleadresowe
    • Telefony
    • e-PUAP
    • Obsługa JPK_VAT
    • Inspektor Ochrony Danych
  • Redakcja
    • Archiwum BIP
  • Strona główna
  • Urząd Skarbowy w Malborku
  • Załatwianie spraw
  • Jak załatwić sprawę w urzędzie
  • Jak załatwić sprawę w urzędzie
  • Umów wizytę w urzędzie skarbowym
  • Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
  • Rejestracja podatników
  • Kaucja gwarancyjna
  • Kontrola podatkowa
  • Egzekucja podatkowa
  • Sprawy karne skarbowe
  • Mandaty
  • Stan spraw
  • Pliki do pobrania
  • Dostępność
  • Informacje dla osób niesłyszących w języku migowym
  • Deklaracja dostępności
  • Zasady udostępniania informacji publicznej
  • Zgłoś nieprawidłowość

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Źródło: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku
    O zaświadczenie zawnioskuj elektronicznie w e-Urzędzie Skarbowym. Sprawdź, jakie to proste.
     

    Nowe zasady obsługi podatnika

    W związku z potrzebą zapewnienia podatnikom większego bezpieczeństwa oraz komfortu wprowadziliśmy nowe zasady obsługi w urzędach skarbowych.
     

    Na wizytę w Urzędzie Skarbowym możesz umówić się korzystając z jednego ze sposobów:

    elektronicznie – dzięki usłudze Umów wizytę w urzędzie skarbowym;

    telefonicznie – pod numerami telefonów:

    • 22 330 03 30 – z telefonów komórkowych 
    • 801 055 055 – z telefonów stacjonarnych 
    • +48 22 330 03 30 – z telefonów z zagranicy

    Wybierz cyfrę 1, żeby połączyć się z infolinią obsługiwaną przez pracowników urzędów skarbowych. Następnie wybierz cyfrę 8, żeby umówić wizytę w urzędzie.

    Urząd Skarbowy w Malborku przyjmuje umówionych klientów w:

    • poniedziałek od 8:00 do 18:00,
    • wtorek - piątek od 8:00 do 15:00.

    Osobiste załatwienie sprawy

    Każdy klient może załatwić sprawę osobiście w siedzibie i w godzinach pracy Urzędu. Sprawę można również załatwić przez pełnomocnika. W takim przypadku pełnomocnik przedkłada oryginał pełnomocnictwa lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa wraz z dowodem opłaty skarbowej (17 zł) chyba, że pełnomocnictwo zostało już wcześniej zgłoszone. Wolne od opłaty skarbowej są pełnomocnictwa udzielone małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu.

    Korespondencyjne załatwienie sprawy

    Dokumenty/deklaracje można przesłać:

    • za pośrednictwem poczty na adres urzędu,
    • za pomocą środków komunikacji elektronicznej,
    • za pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej

    Aby móc skorzystać z zasobów Elektronicznej Skrzynki Podawczej, należy założyć konto na stronie internetowej www.epuap.gov.pl. Założenie konta wymaga podania: imienia, nazwiska oraz adresu poczty elektronicznej (e-mail), który wskazujemy jako właściwy do wymiany informacji w ramach ePUAP.

    Telefoniczne załatwienie sprawy

    Kontakt telefoniczny należy do najbardziej powszechnych, a zarazem efektywnych sposobów komunikowania się klienta z Urzędem. Pracownik obsługujący telefon powinien dołożyć wszelkich starań aby klient uzyskał kompetentną, wyczerpującą odpowiedź na zadane pytania – stosownie do obowiązujących przepisów prawnych. Z uwagi na ochronę danych osobowych oraz tajemnicę skarbową - nie wszystkie informacje mogą być udzielane telefonicznie.

    Przyjmowanie, załatwianie skarg i wniosków

    Skargi i wnioski są przyjmowane, rozpatrywane i załatwiane w trybie przepisów działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowanie administracyjnego oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.

    Skargi i wnioski mogą być wnoszone w formie:

    • pisemnej – osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres urzędu,
    • pocztą elektroniczną,
    • za pomocą platformy e-PUAP
    • ustnie do protokołu.

    Ustne skargi i wnioski mogą być zgłaszane Naczelnikowi Urzędu, Zastępcy Naczelnika lub kierownikom komórek organizacyjnych. Naczelnik Urzędu Skarbowego, Zastępca Naczelnika lub wyznaczona osoba przyjmuje w sprawach skarg i wniosków po wcześniejszym umówieniu telefonicznym - 55 270 22 23

    Osobiste dostarczenie dokumentów na nośniku informatycznym

    Dostarczenie dokumentu elektronicznego na informatycznym nośniku danych do siedziby Urzędu Skarbowego, odbywa się w godzinach pracy kancelarii, na następujących nośnikach danych:

    • pamięć masowa USB 1.1, 2.0 lub 3.0
    • płyta CD
    • płyta DVD

    Potwierdzenie odbioru nastąpi w formie papierowej.
    Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu na informatycznych nośnikach danych:

    • Dokument elektroniczny doręczany na informatycznym nośniku danych jest przekazywany odbiorcy wraz z tym nośnikiem.
    • Dokumenty elektroniczne muszą spełniać wymogi określone w przepisach odpowiednio Ordynacji podatkowej lub Kodeksu postępowania administracyjnego.
    • Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.
    • Akceptowalne formaty dokumentów i załączników to: DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, XML, TXT, ODS, ODT, GIF, JPG, TIF (TIFF), PNG, PDF, ZIP.
    • Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

    Formularze, wzory, wnioski znajdują się w zakładce - Pliki do pobrania

    Pliki do pobrania

    • 1. Spadki i darowizny.doc ( 38 KB )
    • 2. Druki podania - darowizna.odt ( 31 KB )
    • 3. Druki podania - spadek.odt ( 30 KB )
    • 4.Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis - Instrukcja.pdf ( 159 KB )
    • 5. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.pdf ( 154 KB )
    • 6. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc inną niż pomoc w rolnictwie lub rybołówstwie.pdf ( 222 KB )
    • 7. Formularz oświadczenia o sytuacji ekonomicznej przedsiębiorcy.pdf ( 35 KB )
    • 8.Informacja z danymi pozwalającymi na dokonanie oceny sytuacji ekonomiczno- finansowej.pdf ( 39 KB )
    • 9.Karta Usług - dotyczy udzielenia ulgi w spłacie dla podmiotów prowadzących działalnosc gospodarczą.pdf ( 75 KB )
    • 10.Oświadczenie - zeznanie o sytuacaji finansowej i uzyskiwanych dochodach (w przypadku osób prowadzących działalność gospodarczą).pdf ( 59 KB )
    • 11.Oświadczenie dotyczące kosztów kwalifikujących się do objęcia pomocą na pokrycie których ma być przeznaczona pomoc de minimis.pdf ( 37 KB )
    • 12. Oświadczenie o celu przeznaczenia pomocy (w sytuacji ubiegania się o pomoc de minimis).pdf ( 37 KB )
    • 13. Oświadczenie o nieruchomościach i prawach majatkowych (ORD-HZ).pdf ( 197 KB )
    • 14. Oświadczenie o otrzymaniu i nieotrzymaniu pomocy de minimis.pdf ( 52 KB )
    • 15.Oświadczenie o stanie majatkowym osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej niemającej osobowości prawnej.pdf ( 99 KB )
    • 16. Wykaz wszelkich wymagalnych długów.pdf ( 28 KB )
    • 17. Rejestracja w podatku od towarów i usług VAT-R.doc ( 57 KB )
    • 18. Potwierdzenie nadania Numeru Identyfikacji Podatkowej.doc ( 55 KB )
    • 19. Jak zarejesrtować w urzędzie skarbowym spółkę cywilną.doc ( 57 KB )
    • 20. Zaświadczenia.doc ( 57 KB )
    • 21. Wniosek o wydanie zaświadczenia.doc ( 421 KB )
    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 28.05.2015 Data publikacji: 28.05.2015 10:33 Data ostatniej modyfikacji: 16.12.2025 14:06
    Autor: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku Osoba publikująca: Wioleta Działdowska Osoba modyfikująca: Wioleta Działdowska

Deklaracja dostępności  Przejdź do góry