W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta
- Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
- W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie 5 dni w tygodniu.
Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.
Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.
Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
Kontakt telefoniczny do urzędu skarbowego:
Informacja – nr telefonu 55 270 22 30
– nr telefonu 55 270 22 41
zaświadczenia – nr telefonu 55 270 22 91
spadki/darowizny – nr telefonu 55 270 22 72, 55 270 22 18
rejestracja podatników – nr telefonu 55 270 22 39, 55 270 22 38
egzekucja administracyjna – nr telefonu 55 270 22 66, 55 270 22 97, 55 270 22 32, 55 270 22 29, 55 270 22 80
rachunkowość podatkowa – nr telefonu 55 270 22 35, 55 270 22 22 w. 310
komórka wierzycielska – nr telefonu 55 270 22 22 w. 316, 55 270 22 14
centrala – nr telefonu 55 270 22 22
Adres e-mail urzędu skarbowego: us.malbork@mf.gov.pl
Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl
Wizyta w urzędzie
W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, możliwa jest wizyta w urzędzie skarbowym przez 5 dni w tygodniu:
- poniedziałek godz. 8.00 - 18.00
- wtorek - piątek godz. 8.00 - 15.00
Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności.