- Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
- W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie przez 2 dni w tygodniu.
Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.
Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.
Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
Kontakt telefoniczny do urzędu skarbowego:
Informacja – nr telefonu 55 270 22 30
– nr telefonu 55 270 22 41
– nr telefonu 55 270 22 91
spadki/darowizny – nr telefonu 55 270 22 72, 55 270 22 18
rejestracja podatników – nr telefonu 55 270 22 39, 55 270 22 38
egzekucja administracyjna – nr telefonu 55 270 22 66, 55 270 22 97, 55 270 22 32, 55 270 22 29, 55 270 22 80
rachunkowość podatkowa – nr telefonu 55 270 22 35, 55 270 22 22 w. 310
komórka wierzycielska – nr telefonu 55 270 22 22 w. 316, 55 270 22 14
centrala – nr telefonu 55 270 22 22
Adres e-mail urzędu skarbowego: us.malbork@mf.gov.pl
Informacje podatkowe oraz usługa Twój e-PIT znajdziesz na www.podatki.gov.pl
Wizyta w urzędzie
W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi,
od 8 maja 2020 r. możliwa będzie wizyta w urzędzie skarbowym przez 2 dni w tygodniu:
- Środa od 9:00 do 15:00
- Piątek od 9:00 do 13:00
W pozostałe dni obsługa Klienta odbywa się w jednostkach KAS poprzez e-Usługi, e-PUAP i telefonicznie.
Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności