- Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
- W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie przez 5 dni w tygodniu.
Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.
Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.
Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
Kontakt telefoniczny do urzędu skarbowego:
PIT – nr telefonu 516 245 488;
VAT – nr telefonu 58 555 46 55; 58 555 46 53, 58 555 46 37;
CIT – nr telefonu 58 555 47 12; 58 555 46 47;
podatek akcyzowy – obsługuje Drugi Urząd Skarbowy w Gdyni;
spadki/darowizny – nr telefonu 58 555 46 73, 58 555 46 74;
karta podatkowa – nr telefonu 58 555 47 01, kom.797 876 246;
rejestracja podatników – nr telefonu 58 555 46 19, 58 555 46 20,
58 555 46 57, 58 555 46 58;
egzekucja administracyjna – nr telefonu kom. 516 250 655;
rachunkowość podatkowa – nr telefonu kom 695 551 552;
komórka wierzycielska – nr telefonu 58 555 46 76, 58 555 46 77;
ulgi i umorzenia- nr telefonu kom. 516 245 523
Adres e-mail urzędu skarbowego: us.sopot@mf.gov.pl
Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl
Wizyta w urzędzie
W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi,
możliwa jest wizyta w urzędzie skarbowym przez 5 dni w tygodniu:
- Poniedziałek od 8:00 do 18:00
- Wtorek - piątek od 8.00 do 15.00
Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności.