«Powrót

Najwyższa jakość obsługi klienta to dewiza pomorskiej KAS

Najwyższa jakość obsługi klienta to dewiza pomorskiej KAS

Najwyższa jakość obsługi klienta to dewiza pomorskiej KAS

Naczelnik Urzędu Skarbowego z Lęborka z kierowniczką Sali Obsługi trzymają dyplom. W lewym górnym rogu logo Krajowej Administracji Skarbowej.
Naczelnik Urzędu Skarbowego ze Słupska z kierowniczką Sali Obsługi trzymają dyplom. W lewym górnym rogu logo Krajowej Administracji Skarbowej.
Naczelnik Urzędu Skarbowego ze Starogardu Gdańskiego z kierowniczką Sali Obsługi trzymają dyplom. W lewym górnym rogu logo Krajowej Administracji Skarbowej.
  • Klienci docenili jakość usług świadczonych przez pracowników pomorskiej KAS
  • Naczelnicy i Kierownicy Sal Obsługi najlepszych pomorskich urzędów odebrali certyfikaty i gratulacje

24 marca Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku Barbara Bętkowska-Cela wręczyła w imieniu Szefa Krajowej Administracji Skarbowej certyfikaty „Jakość obsługi", którą doceniają klienci" dla wyróżnionych urzędów skarbowych województwa pomorskiego. Gratulacje i wyrazy uznania dla pracowników poszczególnych jednostek za ich zaangażowanie w podnoszenie standardu obsługi klientów KAS zostały złożone na ręce naczelników urzędów oraz kierowników sal obsługi.

Klienci naszego województwa docenili kompetencje, uprzejmość, sprawność i komunikatywność pracowników. Największy wpływ na poziom satysfakcji naszych klientów ma załatwienie sprawy podczas jednej wizyty, bez zbędnej zwłoki i oczekiwań w kolejkach.

W 2021 roku klienci najwyżej ocenili pracowników:

  • Urzędu Skarbowego w Lęborku,
  • Urzędu Skarbowego w Starogardzie Gdańskim,
  • Urzędu Skarbowego w Słupsku.

Krajowa Administracja Skarbowa w ramach programu „Klient w centrum uwagi KAS" prowadzi systematyczny pomiar satysfakcji i doświadczeń klientów urzędów skarbowych na terenie całego kraju. Badania ankietowe przeznaczone są dla osób, które korzystają z elektronicznej usługi umawiania wizyty w urzędach skarbowych. Głównym celem badań jest stały pomiar satysfakcji klientów oraz obszarów wymagających poprawy. Zebrane w ten sposób wyniki badania i komentarze podatników są wykorzystywane do projektowania nowych rozwiązań i polepszania obsługi klientów.

Nagrodzonym urzędom gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!