«Powrót

Klienci docenili naszych pracowników za jakość obsługi

Klienci docenili naszych pracowników za jakość obsługi

Klienci docenili naszych pracowników za jakość obsługi

W jasnym gabinecie stoją trzy kobiety. Kobieta z prawej strony trzyma w ręku dyplom z napisem: Jakość obsługi, którą doceniają klienci.
W gabinecie stoją trzy kobiety w ciemnych marynarkach. Kobieta w środku trzyma w ręku dyplom z napisem: Jakość obsługi, którą doceniają klienci.
Na stole stoją trzy dyplomy. Na każdym napis: Jakość obsługi, którą doceniają klienci. Dyplomy odpowiednio od lewej dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdyni, Urzędu Skarbowego w Kościerzynie oraz Urzędu Skarbowego w Starogardzie Gdańskim.
Grupa osób stoi na korytarzu przy schodach. Kobieta w środku trzyma dyplom z napisem: Jakość obsługi, którą doceniają klienci.

Standardy obsługi klienta mają istotny wpływ na postrzeganie i wizerunek KAS.
W KAS badamy i analizujemy doświadczenia klientów po wizycie w urzędzie skarbowym.

Krajowa Administracja Skarbowa w ramach programu „Klient w centrum uwagi KAS" prowadzi systematyczny pomiar satysfakcji i doświadczeń klientów urzędów skarbowych na terenie całego kraju. Uzyskane informacje z badań ankietowych od osób, które wypełnią ankietę po wizycie w urzędzie skarbowym wykorzystujemy w celu zapewnienia obsługi na najwyższym poziomie. Głównym celem badań jest stały pomiar satysfakcji klientów oraz obszarów wymagających poprawy. Zebrane w ten sposób wyniki badania i komentarze podatników są wykorzystywane do projektowania nowych rozwiązań i polepszania obsługi klientów.
   
W 2023 roku klienci najwyżej ocenili pracowników:

  • Urzędu Skarbowego w Kościerzynie,
  • Urzędu Skarbowego w Starogardzie Gdańskim,
  • Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdyni.

Dziękujemy za Państwa czas i zaangażowanie w budowanie pozytywnych doświadczeń klientów podczas obsługi w urzędach skarbowych i życzymy dalszych sukcesów!