Standardy obsługi klienta mają istotny wpływ na postrzeganie i wizerunek KAS.
W KAS badamy i analizujemy doświadczenia klientów po wizycie w urzędzie skarbowym.
Krajowa Administracja Skarbowa w ramach programu „Klient w centrum uwagi KAS" prowadzi systematyczny pomiar satysfakcji i doświadczeń klientów urzędów skarbowych na terenie całego kraju. Uzyskane informacje z badań ankietowych od osób, które wypełnią ankietę po wizycie w urzędzie skarbowym wykorzystujemy w celu zapewnienia obsługi na najwyższym poziomie. Głównym celem badań jest stały pomiar satysfakcji klientów oraz obszarów wymagających poprawy. Zebrane w ten sposób wyniki badania i komentarze podatników są wykorzystywane do projektowania nowych rozwiązań i polepszania obsługi klientów.
W 2023 roku klienci najwyżej ocenili pracowników:
- Urzędu Skarbowego w Kościerzynie,
- Urzędu Skarbowego w Starogardzie Gdańskim,
- Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdyni.
Dziękujemy za Państwa czas i zaangażowanie w budowanie pozytywnych doświadczeń klientów podczas obsługi w urzędach skarbowych i życzymy dalszych sukcesów!