Remont pomieszczeń biurowych i higieniczno-sanitarnych na parterze i I piętrze budynku Urzędu Skarbowego w Słupsku, ul. Szczecińska 59.
Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy pzp, w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy e-zamówienia, pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-06670473-dd56-4bde-a959-6a6d8d8f4fc1
Korzystanie z platformy jest bezpłatne.
Numer postępowania: 2201-ILZ.260.24.2024.1
Identyfikator postępowania: ocds-148610-06670473-dd56-4bde-a959-6a6d8d8f4fc1
Termin składania ofert: do dnia 06.09.2024 r do godz. 10:00.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku z siedzibą w Gdańsku przy ul. Długiej 75/76, 80-831 Gdańsk (dalej: „IAS w Gdańsku") przetwarza dane zawarte w Ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej RP) w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO"), mają charakter danych osobowych. W świetle powyższego IAS w Gdańsku informuje, że:
1. Administratorem państwa danych osobowych, przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku.
2. Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym możecie się Państwo kontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod.gdansk@mf.gov.pl.
3. Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez uczestnictwo w postepowaniu oraz następujące przepisy prawa:
1) ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
2) Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy;
3) ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
4. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat - od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
6. Ograniczenie dostępu do Państwa danych, o których mowa powyżej, może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust. 5 pkt 1 i pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty, z którymi Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku zawarła umowy na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego lub usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
8. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Państwa dane mogą być przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego z zastrzeżeniem, o którym mowa w ust. 6.
9. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw;
5) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 10. Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to z faktu, że w zależności od przedmiotu zamówienia, Zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych.